neděle 4. října 2015

Jak se jen tak mimochodem cestou do Londýna poprat s pesimismem ..



Za 16 dní odlétám do Londýna. Uf, už to mám vážně za pár. Odlétám za prácí, kterou jsem si tady pár let vysnívala. Řekněme od mých jedenácti, kdy se mnou puberta začala parádně mávat a v televizi běželo Beverly Hills. Věděla jsem, že bych jednoho krásného dne chtěla pracovat někde v zahraničí (Ženeva se tvářila obzvláště intelektuálně), že bych měla být ta managerka anebo něco jako blondýna z Londýna, rozumíš - Get the London look! A tak je to tu. A stihla jsem to před třicítkou! Victory! Mám ještě pár let v rezervě, než dosáhnu hranice, kdy je ještě možno plodit potomstvo s IQ nad 80.  Je to fakt v Londýně a na blondýně zapracuju již zítra u kadeřnice. A co víc, nebudu ani vařit kafe, ani ukládat sklenice  s mincemeatem z pásu do krabice, ale moje pracovní role se skutečně "pyšní" slovem manager, Yay!

Zde bych chtěla svůj pobyt v Londýně zmapovat. Od začátku až kam mi moje osoba dovolí. Tzn. že můžu blogovat ještě za pět let nebo ještě za celých pět příspěvků, než na to pod náporem nové práce, zábavy, smutku a kdovíčeho zanevřu. Teď bych mohla napsat, že doufám, že to třeba pomůže dalším, kteří se pro takovouhle změnu rozhodnou, ale nenapíšu, neboť důvody jsou mnohem více sobecké. Chci zde zničit svůj pesimismus! 

Představuju si to následovně. Kdo mě zná, ten ví, že spíš než sluničko-kytička-písnička jsem cynik-pesimista level pro advanced.  Nicméně jsem vcelku racionální osoba a snažím se s tím bojovat, neboť si uvědomuju, že občas vidím věci horší, než ve skutečnosti jsou, a lidi zákeřnější, než ve skutečnosti jsou (čímž je paradoxně očekávám chytřejší, než ve skutečnosti jsou). Tady hodlám před odletem sepsat všechny svoje obavy a strachy z celého mého přesunu do Londýna a postupně je budu, pevně doufám!, vyvracet.. Protože jestli ne, tak se ukáže, že jsem ve skutečnosti realista.. A to by bylo pro svět zdrcující..  Aby to nebylo jenom o tom špatném, příjdou i věci, na které se velice opatrně těším. A tam zas budu doufat, že spíš než vyvracet je budu potvrzovat. Tak si je hlavně příliš neidealizovat, jenom trochu, aby bylo na co se těšit, ale aby mě pak jejich skutečná podoba nesemlela. (Sledujte s jakou jistotou hovořím o chmurách a jak opatrně našlapuju kolem potencionálních radostí, jak k motýlovi na květu).
Tak stará a stejně mě furt baví..
U toho budu nejspíš jen tak mimochodem povídat něco o Londýně, co je třeba před takovým přesunem zařídit, co je třeba udělat po příjezdu. Jak to všechno prožívám, jak to všechno vypadá, protože chci zase začít trochu víc fotit, a tak vůbec to bude asi všehochuť dle momentální nálady, neboť vytvářet něco koncepčně dopředu mi nikdy moc nešlo (neříkejte to moji budoucí šefový) a seberealizace a tvorba by neměly být svázané víc, než je nutné.  Trochu teď totiž váhám nad celkovým pojetím, jestli jít cestou plytčí a humornější nebo hlubší a osobnější. Ideálně něco mezi, ale to bude asi nejtěžší varianta. Tak uvidíme.

Takže se těšte, již brzy příjde povídání o tom, jak ještě nebydlím v Londýně, jak se učím rychle rozhodovat a o chmuře č. 1 jménem Garry. A dáme k tomu i nějakou radost. Třeba ty nový blonďatý vlasy, to bude určitě každýho zajímat.

Tak zatím
Lucia

0 komentářů:

Okomentovat

© Lucia in London 2015 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis