středa 23. prosince 2015

Jak si užít a přežít vánoční Londýn.. adventní honba za stromy a duchem Vánoc II.



Upřímně musím říci, že se mi do tohoto příspěvku moc nechce. Ale jelikož jsem absolvovala celkem vyčerpávající lov na vánoční londýnské stromy a jinou výzdobu, byla by škoda si to nechat jenom pro sebe. Nebo jenom pro obyvatele a návštěvníky Londýna.  Nebo náhodné kolemletící letadlem či vesmírem a všechna zvířata v okolí 200km s rozházenými biorytmy. Je tam toho opravdu hodně. Což jsem si asi pořádně uvědomila až zpátky v Praze (anooo, jsem doma!), kde mi najednou přišlo, že z vánoční výzdoby zde není vůbec nic. Což ale z loňských let přece vím, že není pravda. Nicméně jsem se dokopala k posledním fotkám a teď vám je tu nejspíš nasekám jednu za druhou bez zbytečných řečí, neboť když mě omluvíte, já už totiž Vánoce mám, na Štědrý den nečekám. A ta všechna světýlka jsou sice děsně krásná, ale ve výsledku nám snad stačí trocha známých a milovaných tváří, no ne? Veselé Vánoce!


 
 
 
 
 
 
 
 
 


:)

Lucia


0 komentářů:

Okomentovat

© Lucia in London 2015 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis